http://www.mamooriat.com/wp-content/uploads/2011/06/113-150x150.jpg
«اگر یک جوانی به من پیوست از شروع کار تا روز آخر در کنار او هستم؛ اگر مشکلی پیش آمد می تواند به من زنگ یا ایمیل بزند و اگر لازم شد با هم جلسه می گذاریم.»
 

کارآفرین نمونه ایران: «اگر می خواهید پول در بیاورید و ثروتمند شوید، جایی بهتر از کشور ایران نداریم. کشورهای غربی مانند کشورهای کمونیستی هستند و پولی که به شما می دهند را تا قران آخرش پس می گیرند. سی سال پیش که من به آمریکا رفتم این کشور سرزمین فرصت ها بود یعنی من مستقیما از فرودگاه آمریکا به سر کار رفتم اما امروز مطلقا چنین فضایی در آمریکا نیست، چون نرخ بیکاری آن کشور هشت درصد است و پولی که به شما بدهند به هر ترفندی از شما پس می گیرند. شما یک ایرانی به من نشان بدهید که برای تحصیل به آمریکا رفته و امروز در آن جا پول دار باشد!».

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، دکتر علی اصغر جهانگیری، کار آفرین میهمان در اولین برنامه “پایش” بود که از شبکه اول سیما پخش شد. وی مردی است که با ۵۰ سال کار و تلاش و نو آوری، کسب و کارهای متنوع و متعددی را پایه گذاری کرده است.
دکتر جهانگیری در سال ۱۳۲۴ در روستای کندلوس از توابع چالوس به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۴۶ در رشته شیمی وارد دانشگاه تهران شد و پس از خدمت سربازی در سال ۱۳۵۰ برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت. جهانگیری با چشم پوشی از فرصت های عالی شغلی در آمریکا و برای کمک به اعتلای ایران و ایرانی پس از اتمام تحصیلات به کشور بازگشت.
 

لطفا روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:دکتر جهانگیری,
ارسال توسط کامیار خدادادیان

 

امروزه با توجه به افزایش تعداد ثروتمندان در جهان دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که ثروتمند شدن اصول ساده ای دارد که به راحتی می توان آنها را یاد گرفت اما اگر این گفته درست است پس چرا تعداد فقرای جهان زیادتر شده است؟ و اغلب مردم جهان زندگی متوسطی دارند؟


به نظر می رسد برای به دست آوردن پول یا به قول غربی های پول ساختن نه تنها باید از اصول خاصی پیروی کرد بلکه باید عقاید و باورهای خاصی نیز داشت و به ان اصول و عقاید پایبند بود. اصول ساده ای که دانشمندان و اقتصاددانان برآن تاکید می کنند 13 اصل است.

 

لطفا روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:اصول ثروتمند شدن,,
ارسال توسط کامیار خدادادیان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 8201
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1